Počeli smo skromno sa previše vinograda u samom startu poredeći nemogućnost plasmana u prvim godinama rada dajući obična i prosečna vina sa skroz pogrešnom percepcijom izgleda etikete. Pomislio sam: “Otkrio sam toplu vodu, a neki već rade vina stotinama godina, i ja ću dati i pokazati Svetu da može etiketa da izgleda drugačije“. U stvari, izgledala je previše drugačije i upadala u oči po lošem i pomalo neozbiljnom. Kada se sve to sabere, zajedno sa našim propalim pokušajem da ponudimo vino sa “screw cap“ (navojni čep) tehnologijom zatvaranja boce (koje, u suštini, zaista vrhunski čuva mlada bela vina i rozee, ali naš narod je prekaljeni poznavalac i uživalac vina pa ne želi ovaj čep od nepoznatih, tek isplivalih vinarija) i osrednjim vinom, došli smo do relativno niskog nivoa prodaje i nezainteresovanosti ljudi za kupovinu istih.
Vremenom kako smo bili na tržištu duže i sve više izlagali vina po sajmovima i različitim izložbama dolazim do zaključka da možda nešto ipak treba promeniti (priča o burgiji koja kada neće ideš dalje 😉 ). Ubrzo prelazim na novu ideju i probam probni balon sa identičnim vinima (i dalje osrednjim vinima, ne zbog tehnologije, koliko zbog nesrećne berbe 2014. godine za koju kažu stari vinari da ne pamte takvo zlo). Uspeh kreće instant sa pampur zatvaračima naših boca i dalje istim vinom.
Dolazi berba 2015. i naš ozbiljan odskok u kvalitetu proizvedenog vina i odvajanjem premijum linije vina od bazičnih koje nismo menjali po nazivima (samo po kavlitetu i iskustveno). Izgled etiketa premijum vina je iz korena drugačiji čime pokazujemo taj odskok u samim vinima i nagradi na međunarodnom vinskom takmičenju AWC VIENNA.
Nakon berbe 2016. (prve berbe grožđa, a da nije bila frka od botritisa) vina su najbolja do sada i donose nagrade već u feb 2017. godine na Wine Challenge Cup 2017 na Wine Fair sajmu vina u Beogradu.
IDEMO DALJE !!!